Wednesday 30 January 2013

‘INI SEMUA SALAH KEK’- GILIRAN UST.NASARUDIN KENA PECAT By HEADMASTER


IMG-20130127-WA003


Masih belum menerima surat pemecatan dari PAS dan Majlis Syura PAS, Ust. Nasarudin Mat Isa sudah boleh angkat kaki meninggalkan PAS. Apa tidaknya beberapa pemimpin PAS sudah berteriak bahawa Ust.Nasarudin sah dipecat dan termasuk ular mak terompah PAS, Nik Aziz memberi kecaman yang hebat kepada Ust Nasarudin walaupun hingga kini surat pemecatan masih belum diterima oleh beliau.
Lantang membawa suara perpaduan ummah terutama dikalangan orang melayu, menegak perjuangan Islam didalam PAS dan seorang pemimpin ulama yang sangat berani mempertahan kesucian agama dari dicaci oleh kapir harbi DAP turut mengikut langkah beberapa tokoh PAS dari saf kepimpinan ulama dipecat dari parti.

537190_10151271145788178_1073901016_n


Yang mengherankan didalam PAS kini, pemimpin yang banyak salahlaku moralnya dipuja dan banyak melakukan penyelewengan itulah yang mereka setia lagi disembah. Lihat sahaja penyelewengan kuasa oleh Nik Aziz dengan memberi tanah sewenangnya kepada dua ekor musang DAP, iaitu Nga dan Ngeh boleh dihalalkan dengan mudah oleh PAS.
Pemecatan Ust Nasarudin sengaja dilakukan bagi membunuh suara dan pendirian gologan ulama didalam pembuat keputusan parti Pas dengan memberi laluan mudah kepada golongan profesional yang berkiblatkan Anwar Ibrahim serta menjaga politik DAP.
Mungkin juga kek harijadi  Ust. Nasarudin tidak sehebat kek harijadi Karpal Singh yang dihadiahkan kepada Nik Aziz hingga PAS tergamak memecat pemimpin yang ikhlas membawa PAS kepada fasa baru perjuangan Islam.

K-MPM said: Ini semua salah kek..


No comments:

Post a Comment