Wednesday 30 January 2013

POLIS PAKSA SUKMA BUAT AKUAN TERLIBAT KEGIATAN HOMOSEKSUAL BERSAMA ANWAR IBRAHIM ??

Satu Malaya tahu, sewaktu kes LIWAT 1 berlangsung, Sukma yang dikatakan itu merupakan adik angkat Anwar Ibrahim telah didapati bersalah kerana telah secara bersama melakukan persetubuhan luar tabei dengan "abang angkatnya". Macam-macam bukti dihangkot ke mahkamah.

Melalui wawancara bersama wartawan "mat salleh", Sukma telah memberitahu, beliau telah  dibogel, digari, disepak, diherdik, kerusi ditendang dan dipaksa membuat pengakuan mempunyai hubungan homoseksual bersama Anwar oleh pihak polis sewaktu melakukan siasatan. Dia juga dituduh telah bersama meliwat Azizan Abu Bakar, pemandu peribadi Wan Azizah dan menuduh pihak polis yang merancang pengakuan yang beliau sendiri tak membuat akuan secara jujur, kira dipaksa la ni. 

Dan "mat salleh" yang diperbodohkan tu percaya dan mengatakan Sukma tak dibenarkan makan dan tidur selama 10 hari sewaktu dalam tahanan dan pihak polis telah mengugut akan memenjarakan Sukma selama 20 tahun atau DIBUNUH jika tidak mahu membuat pengakuan yang dibuat secara paksa.

Melalui wawancara itu, Sukma tergagap-gagap nak sebut dia dipaksa mengaku seorang HOMOSEKSUAL atau GAY !! 

Video ni dimulakan dengan provokasi demostrasi jalanan dan hasutan dari Anwar Ibrahim agar rakyat menentang kerajaan. Agak-agak pihak polis akan dakwa dia tak kerana MENIPU !! 





No comments:

Post a Comment