Friday 25 January 2013

Anwar Ibrahim Jumpa Pemimpin Hamas Di Qatar Dakwa Najib Razak Bachol



Najib Razak mungkin berbangga dengan lawatan beliau ke Gaza, Tetapi realitinya Anwar Ibrahim juga dakwa beliau lebih berani dari Najib Razak kerana beliau lebih Islam dalam perjuangan. Islam tang mana? Meh layan!

Berapi api Anwar Ibrahim memperlekehkan tindakan Perdana Menteri D.S. Najib Tun Abdul Razak dengan rombongan pimpinan kerajaan BN ,Ustaz Nasaruddin dari PAS serta Yb Zulkifli Nordin bebas ke Hamas pada Ahad yang lepas.

Lihat video dibawah ini: 




Ewah ewah... bukan main sedap Anwar Ibrahim balun Najib Razak ye? Paling bangsat bila statment dia tu dalam bahasa english menghentam Najib Razak. Anda semua tahu ke apa motif Anwar Ibrahim yang sebenar? Gua taknak cakap banyak sikit je gua nak cuit tentang si Kote bengkok ni.

Anwar Ibrahim perlekeh Najib Razak yang berjumpa dengan pimpinan Hamas kerana selama ini yang selalu ditindas oleh rejim Zionis adalah rakyat Gaza yang dipimpin oleh HAMAS. Parti HAMAS pula mentadbir Gaza atas hasil undian rakyat mereka sendiri melalui sistem DEMOKRASI. Parti FATAH pula merupakan sebahagian lagi yang juga merupakan Palestine yang mana parti FATAH diiktiraf oleh Israel dan Israel pula mengiktiraf parti Fatah.

Benda paling muda untuk semua faham, Anwar Ibrahim sebenarnya terkedu kerana jika Najib Razak dan rombongan pergi berjumpa pihak FATAH maka mereka akan SPIN bahawa Najib Razak iktiraf Israel dan tidak membantu Hamas yang ditindas rejim Zionis.

Dengan kehadiran Najib Razak dan rombongan berjumpa pimpinan HAMAS memberikan mesej jelas kepada dunia bahawa Malaysia mengiktiraf parti HAMAS dan tidak mengiktiraf ISRAEL sebagai sebuah negara. Dan secara automatiknya Anwar Ibrahim serta puak pakatan pembangkang yang lain tidak mampu mentertawakan Najib Razak.

Paling menarik dalam ucapan Anwar Ibrahim adalah menggunakan bahasa Inggeris kerana seluruh proksi Yahudi Anwar Ibrahim ingin mengetahui apa yang Anwar Ibrahim katakan mengenai kunjungan PM bertemu dengan pihak HAMAS. Oleh kerana itu lah dalam nada Englishnya Anwar Ibrahim memperlekehkan Najib Razak dan menyokong FATAH yang diiktiraf Israel.

Harus kita ingat yang menjadi mangsa kekejaman Israel rejim Zionis adalah penduduk di semenanjung GAZA yang ditadbir parti HAMAS. Yang mati bergelimpangan dibom dan ditembak adalah rakyat dibawah pentadbiran HAMAS dan bukannya FATAH.


Merujuk kepada keratan portal Keldai Daily seperti diatas yang bertarikh 14 febuari 2012:

Menurut Dr Muhammad Nur, berbanding Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, Anwar dilihat lebih dipercayai gerakan Islam (KAH KAH KAH) kerana sejarah perjuangannya bermula sejak zaman mahasiswa.
“Ini kerana faktor Anwar yang istqamah dalam perjuangan dan pada masa yang sama realistik dengan politik dunia. (KAH KAH KAH)
“Hamas juga menyedari realiti politik semasa dan tetap mempertahankan perjuangan rakyat Palestin yang mahukan negara mereka sendiri selaras dengan Resolusi 242 pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu pada 1997,” 

Sebelah PM tu bukan Pak Arab kutip Nuar Berahim oii
tapi Perdana Menteri GAZA dari parti HAMAS.
Sebelah kiri PM tu hangpa fikir lah sendiri ya? Hehehe

Itu kata mereka puak puak PKR bagi menipu rakyat Malaysia bahawa HAMAS mengiktiraf Anwar Ibrahim. Sebaliknya yang pasti HAMAS cukup senang dengan Perdana Menteri Malaysia Najib Razak yang sanggup menggadaikan bukan sahaja Nyawa beliau malah Negara Malaysia ini dengan menjejakkan kaki ke Gaza tempat dimana ratusan ribu nyawa umat Islam dibunuh Israel sahabat Anwar Ibrahim.

Najib Razak jumpa Presiden HAMAS di GAZA
Bukan macam Nuar Berahim yang kononya jumpa
wakil Hamas di QATAR.

Kita ni pun boleh fikir pakai Otak lah kan? Kalau setakat jumpa dengan muka ala Pak Arab kononya dari pimpinan HAMAS dah tu jumpa pulak di QATAR tempat yang penuh dengan kemewahan tidak usahlah bercerita bahawa Anwar Ibrahim seorang pejuang yang berani mati demi Islam. jauh baik Najib Razak dari Nuar Berahim yang BACHOL!
Anwar Ibrahim Iktiraf Israel

Anwar Ibrahim Iktiraf Israel


Anwar Ibrahim Iktiraf Israel



Apa sekalipun yang pasti Anwar Ibrahim tidak boleh menutup pekungnya yang selama ini mengiktiraf Israel. Apakah anda masih ingat dengan kenyataan diatas?


Cukup cukup lah Anwar Ibrahim nak BOHONG Rakyat. Apa yang pasti Najib Razak ada TELOR berbanding Anwar Ibrahim dan pimpinan Pakatan PAS,DAP dan PKR yang takda Telor. Ptuih.

Psssttt... Anwar Ibrahim kata jumpa pimpinan Hamas di Qatar, hahaha apa jadah kat Qatar? tengok tarian gelek ke apa?

sumber : PapaGomo

No comments:

Post a Comment