Monday 28 January 2013

PANAS BERAPI! AGAMA ISLAM DICABAR SECARA TERBUKA DI PULAU PINANG! APA NAK JADI DENGAN NEGARA KITA NI?


Dari jam 12:00 tengah hari tadi sehinggalah ketika artikel ini ditulis, sebuah kumpulan bebas (kononnya) yang amat dikenali mempunyai hubungan yang rapat dengan SUARAM dan ALIRAN telah menganjurkan sesi ‘Holly Book Reading’ di mana penganut-penganut agama Kristian, Hindu, Buddha dan Islam dijemput membawa kitab masing-masing dan ‘bermuzakarah’ bagi mencari persamaan antara agama-agama berkenaan. 

Sesi berkenaan diadakan di Dataran Pidato, Padang Kota Lama atau lebih tepat lagi di Speaker’s Square, Esplanade, Pulau Pinang. Ketua kumpulan tersebut dikenali sebagai Kevin dengan nombor telefonnya adalah 016-5515429, mendakwa sesi tersebut adalah untuk memahami agama antara satu sama lain. 

 

Ketiadaan Akta Keselamatan Dalam Negeri telah dipergunakan oleh pihak musuh dengan menyusup masuk bagi melemahkan fundamental negara ini iaitu ajaran Islam. Untuk berperang secara berdepan-depan dengan Islam, pihak musuh berasa gerun apatah lagi sekiranya sebuah Negara Islam berjaya mewujudkan kedamaian di kalangan rakyatnya. 

Lantas, pendoktrinan dan serangan bagi tujuan melakukan pelumpuhan adalah dengan menyerang saraf dan tunjang. Islam diserang dari pelbagai penjuru. Acapkali Islam dan penganut diperlihatkan sebagai sasaran akademik dan kecendikiawanan yang lebih mudah berbanding mengangkat senjata. Salah satu kaedah terbaik untuk memperlekehkan Islam adalah dengan MENYAMAKAN ISLAM dengan agama-agama lain di dalam sebuah negara yang terang-terang mengangkat Islam sebagai Agama Rasmi Persekutuan, seperti Malaysia.

Baca seterusnya di SEL13.COM

No comments:

Post a Comment