Friday, 4 January 2013

GEMPAR BERAPI! USTAK MEKDI NATANG TERKEJUT DENGAN PENIPUAN DAP!?


Puashati aku tengok komen Tunku Abdul Aziz pasal pemilihan DAP ni, Tunku kata senang saja, kalau benda simple macam pemilihan parti pun DAP tak boleh buat macamanan la parti komunis dan chauvinis ni nak perintah negara kita yang tercinta ni?

Tunku tambah lagi, DAP lepas ni takde hak langsung nak pertikai SPR sebab benda semacam ini pun mereka cuba sorok sampai la Pooi Weng Keong meletakkan jawatan daripada kedudukan beliau sebagai pengarah pilihan raya DAP berikutan kesilapan dalam pengiraan undi dalam pemilihan parti baru-baru ini. Kalau tak kita semua tak tau. ...selanjutnya diSINI

No comments:

Post a Comment