Friday, 4 January 2013

DAP tukar undi nak pastikan ada orang Melayu ...lawak bodoh !!!



Lawak bodoh




Undi parti sendiri pun tak betul, lepas tu kutuk SPR macam2. apa lah Dap....malu la.Bila sudah kena kritik macam2 baru nak betulkan undi lepas 2-3 minggu. ini macam punya parti pun ada....ya jom UBAH, kita UBAH itu undi....hahaha. 

1 comment:

  1. Tetiba pula ada pengundi hantu yang datang mengundi selepas keputusan di istiharkan 3 minggu yang lalu. Dari undi 300 lebih mencacak naik 800 lebih undi. Pe calon yang lain tu tak da hantu nak mengundi ke. Tak kan dia sorang je. Hai ya.... ini macam pun ada ma.

    ReplyDelete