Monday 21 January 2013

Acu Pistol : Wan Azizah bimbangkan suami jadi mangsa?




Wan Azizah dalam entri twitternya mengulas kejadian seorang lelaki mengacukan pistol tepat pada kepala seorang ahli politik Bulgaria ketika sedang berucap. Tidak siapa pun akan menjangka perkara yang tidak bertamaddun itu akan berlaku dan Wan Azizah menggambar perkara yang sama tidak mustahil akan berlaku di negara kita atau lebih tepat lagi terjadi kepada Anwar Ibrahim. Itu la gambaran sebenar yang keluar dari otak sempit Wan Azizah



Jika Wan Azizah melahirkan kebimbingan beliau, kita juga tidak akan lupa dimana seorang pengawal peribadi Anwar Ibrahim telah mengacukan pistol kepada orang awam sewaktu mengiringi bas yang membawa rombongan jelajah Pakatan Rakyat dengan alasan untuk memastikan keselamatan suami beliau yang menghadapai masalah moral yang teruk dilindungi.


Rakyat pernah diperbodohkan oleh Anwar Ibrahim apabila beliau telah membuat dakwaan telah disuntik darah HIV. Tapi hingga hari ini masih hidup dan tak mati-mati, malah bebas kesana kemari menyebarkan fitnah.

Rakyat juga telah diperbodohkan dengan sakit tulang belakang yang dihadapi oleh Anwar Ibrahim sehingga memaksa beliau menggunakan kerusi roda untuk bergerak. Tapi masih mampu membengkokkan badan beliu untuk melakukan aksi gairah bersama China Doll yang hangat diperkatakan melalui pendedah video oleh rakan baik beliau.


Dan kini beliau terpaksa berhadapan dengan seorang lagi rakan baik yang menunggu dikamar mahkamah untuk mendedahkan hubungan Anwar Ibrahim bersama isteri orang.

 



1 comment:

  1. Wan Azizah nak cuba 'up' kan Anuwar sikit kononnya pemimpin tersohor lah, al maklum anugerah tuhan pada Wan Azizah.

    Wan Azizah tau Anuwar dah taraf anjing kurap yang busuk tu atau pun penagih dadah bangkai bernyawa. Kedua duanya kalau kita aniaya kita masuk penjara walhal sekadar anjing kurap dan bangkai bernyawa tetap di katakan penganiayaan kepada haiwan dan manusia.

    Langgar Jurutera dengan kereta sampai mati atau langgar penagih dadah bangkai bernyawa sama saja hukumannya di mahkamah.

    Kalau lah orang nak bunuh laki dia dah lama dah Anuwar tak ada. Orang lain pun reti juga nak seribu daya tak nak seribu dalih tapi Anuwar dah tak boleh buat apa sekarang. PRU13 PR dah ada rekod rekod buruk yang hodoh untuk kalah di banding masa lalu mereka belum ada rekod.

    Sebab tu orang biar dia melaram naik bas la, naik jet la, bawak lori la. Macam macam lagi la dia buang tebiat.

    ReplyDelete