Tuesday 12 March 2013

WAJIB BACA : AIR MATA BERDARAH ANAK MELAYU DI SABAH..



Al fatihah buat pejuang negara Pbt Mohd Hurairah dari 7MD Kem Kukusan Tawau yang terkorban akibat serang hendap pengganas di Lahad Datu. Sesungguhnya jasa beliau amat disanjung tinggi didalam menjaga kedaulatan negara biarpun nyawa menjadi galang gantinya.

Didalam pertempuran berkenaan, 3 ahli kumpulan pengganas berjaya dibunuh dan seorang anggota keselamatan negara mengalami cedera di bahagian muka. Manakala Pbt Mohd Hurairah disahkan terkorban.

Dengan pemergian Pbt Mohd Hurairah, ini menjadikan negara sudah kehilangan 9 orang pejuang yang sanggup mati demi ibu pertiwi. Apakah ini masih lagi dianggap sebagai sandiwara oleh sebilangan pemimpin Pakatan?

Adakah Anwar Ibrahim serta pemimpin-pemimpin Pakatan puas dengan mengalirnya darah serta nyawa anggota prajurit kita demi menjaga negaranya ini?

Sebelum ini, pihak perisikan Filipina mendedahkan pemimpin Pakatan yang diketuai oleh Anwar sebagai dalang disebalik pencerobohan di Lahad Datu Sabah.

Sebelum itu juga Tian Chua menggelarkan peristiwa berdarah di Sabah ini sebagai Sandiwara Umno seperti yang dilaporkan dalam Akhbar KeadilanDaily.

Sekarang, dimanakah Anwar dikala wira-wira negara ini gugur satu persatu dikala menjaga kedaulatan negara? Dimanakah Tian Chua yang pernah berkata ini semua sandiwara pilihanraya?

Harus diingat yang syahid di bumi Sabah itu semua adalah anak-anak muda melayu Islam. Dan yang berjuang bermatian disaat kita membaca artikel ini juga adalah anak-anak muda melayu Islam demi mempertahankan kedaulatan negaranya. ..seterusnya

No comments:

Post a Comment