Wednesday 13 March 2013

UPDATES DARI LAHAD DATU! PAKATAN TAK HABIS-HABIS NAK MEGHINA PASUKAN KESELAMATAN KITA!


Sayu dan sedih aku bila melihat jenazah Allahyarham Prebet Ahmad Hurairah yang gugur keran diserang hendap oleh pengganas yang tak berhati perut Sulu. Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada beliau dan semua yang terkorban dalam tragedi yang sedang berlaku di Sabah.

Jangan dilupa apa yang berlaku hari ini adalah kerana kerakusan Anwar Ibrahim! Banyak sudah kita dedahkan link Anwar dan pengganas Sulu ini. Bajingan bernama Anwar memang tak boleh dimaafkan, dia mesti ditolak habis-habisan. Satu siasatan terperinci wajar dilakukan.

Setakat hari ini, aku tengok reaksi pembangkang bukan nak menyokong malah menghina semua perajurit yang terkorban di Sabah demi mempertahan tanahair tercinta. PAS dan DAP langsung tak bersuara terus membisu.

Yang paling aku tak boleh belah ialah PAS dok sibuk adakan solat hajat untuk PRU dan bukan solat hajat untuk negara diselamatkan! Apa nak jadi dengan parti pembangkang kita ni? Inikah rupa nak manjadi kerajaan? Dalam bab keselamatan pun mereka nak politikkan ke>? Bangsat betul pakatan pembangkang negara kita ni.

Dari Tian Chua hingga ke cikgu gila terus-terusan menghina dan memperlekehkan pasukan keselamatan kita. Persoalannya sekarang ni, bila manusia bangsat ini semua nak sedar? Negara kita diserang pengganas, maka menjadi tanggungjawab kita untuk berdoa semoga negara kita ni selamat bukan mencerca dengan pelbagai macam tuduhan.

Jangan lupa kalau tak kerana Ketua Pembangkang yang mereka sanjungi tu menjadi dalang insiden ini maka takde la kita kena tengok tragedi sebegini. Sedarlah wahai penyokong Pakatan! Sayangilah negara dan tolak manusia bernama Anwar Ibrahim! Selamatkan Malaysia dari dajjal ini!

Bila kerajaan beli senjata canggih, maka berkoko la Pakatan kata kerajaan nak membazir duit! Bila nak diganti Nuri yang dah usang maka menjerit-jerit la si Tony Pua agen Singapork tu suruh jangan! Sekarang korang kena faham kenapa kita perlu senjata dan peralatan yang canggih bukan? Jangan kata zaman sekarang takde perang wei.

Sekarang ni jenis serangan pun sudah lain macam, yalah dah orang Malaysia sendiri yang jadi dalang untuk serang kan? Kadang-kadang aku fikir puak Pakatan dah memang merancang lama benda ni, sebabnya mudah saja, mereka tak nak kerajaan beli peralatan canggih dan tau-tau negara dah kena serang dengan pengganas upahan mereka!

Betul tak?

Fikir-fikirkanlah!

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete