Wednesday 13 March 2013

PM TELAH BERTEMU DYMM AGUNG PAGI TADI



Sebuah blog yang punyai pautan www.panglimapatinhitan.blogspot.com telah menulis bahawa mengikut sumber beliau memperolehi gambar kenderaan rasmi YAB Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Razak telah memasuki dan kemudian meninggalkan perkarangan Istana Negara sekitar pagi tadi. Ia dapat dibaca melalui postingnya bertajuk "(UPDATE PRU13) TERKINI..!!! KENDERAAN PM DILIHAT KELUAR DARI ISTANA NEGARA"

Blog tersebut seterusnya menyarankan agar rakyat jangan lupa untuk mengundi Barisan Nasional dan ini memberikan persepsi bahawa pertemuan perdana menteri bersama DYMM Agung adalah berkaitan soal pembubaran parlimen dalam tempoh waktu terdekat.

Sebelum ini, pihak kami turut menyiarkan berita pertemuan presiden Umno, Najib Razak bersama menteri-menteri besar kerajaan negeri di bawah Barisan Nasional.

Adakah benar parlimen akan dibubarkan? menjadi satu tanda tanya yang besar. 

Hari ini genaplah lima tahun ulangtahun hari pembuangan undi setelah pilihanraya kedua belas dahulu yang berlangsung pada 13 Mac 2008.

Apa pun, urusan perdana menteri mengadap DYMM Agung bukanlah suatu yang pelik kerana sememangnya menjadi salah satu tugas beliau untuk bertemu DYMM Agung sebelum mesyuarat kabinet jemaah menteri berlangsung. 

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete