Wednesday 23 January 2013

Menatang Nik Aziz Nik Mat Yang Tak reti Bersyukur



Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mendakwa tujuh projek Barisan Nasional (BN) yang diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dua hari lalu sebagai tidak ikhlas dan umpama rasuah. Menurut Nik Aziz, tujuh projek mega di Kelantan perlu dilaksanakan sejak awal lagi dan bukannya hanya menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) kerana ia menunjukkan kerajaan pusat tidak ikhlas.
"Kalau betul-betul nak buat kena buat sekarang kerana ia sudah menjadi tanggungjawab mereka (pusat) untuk menyalurkan duit untuk pembangunan dan kesejahteraan rakyat.

Sumber KLIK DISINI


Cukup cukup lah wahai MENATANG NIK AZIZ NIK MAT. Sudah sudahlah dari terus mengeluarkan kenyataan yang tak tentu arah. Bawak bawak lah BERTAUBAT wahai Nik Aziz pemain politik parti Anutan Syaitan.

Gomo meluat dan geli dengan kenyataan Nik Aziz Menteri Besar Kelantan sepertimana yang beliau nyatakan diatas. Satu kenyataan yang benar benar memperlihatkan Nik Aziz tidak ubah seperti BABI yang menyondol nyondol nak mencari makan.

Pertama Gomo nak jawap apa yang Nik Aziz katakan "TIDAK IKHLAS"

- Selama PAS tadbir Kelantan apa yang dilakukan oleh Nik Aziz selaku MB Kelantan? Mana pergi hasil wang balak yang dah beratus hektar ditebang tu? Pembangunan di Kelantan banyak dilakukan oleh kerajaan Pusat dan realitinya rakyat Kelantan sedar hal tersebut.

Nik Aziz bercakap tentang soal ikhlas dan tidak ikhlas, cuba tanya Nik Aziz apakah parti PAS Ikhlas dalam memperjuangkan nasib rakyat Kelantan? Jika PAS Ikhlas sudah pasti kerajaan PAS Kelantan berkerjasama dengan kerajaan pusat dalam banyak pekara bagi menjaga kebajikan rakyat. Sebaliknya dek kerana TIDAK IKHLAS lah Nik Aziz dan PAS Kelantan mensabotaj apa sahaja projek pembangunan yang ingin dijalankan oleh Kerajaan pusat.

Gomo taknak bagi contoh banyak lah, tu Jambatan Tok Bali yang megah di Pasir Puteh siapa yang bangunkan untuk kemudahan rakyat dan juga bot Nelayan? Kerajaan PAS ataupun Barisan Nasional? Ptuih lah mu Nik Aziz..Ptuih!
Tu Nik Aziz bagi Duit masa PRK Galas Bukan RASUAH ke?
Bila tang dia Halal belako!



Kedua Gomo nak jawap apa yang si tua kutuk Nik Aziz katakan "RASUAH"

- Bila Barisan Nasional hulurkan bantuan dan sebagainya semuanya dikatakan rasuah ataupun beli undi. Bagi BR1M pun dikatakan rasuah, Bagi beras pun dikatakan rasuah serba serbi dikatakan rasuah. Kalau begini sikap PAS dan pakatan pembangkang maka apa yang rakyat akan dapat dengan kemakmuran negara? Takkan lah nak hulurkan bantuan pun dikatakan rasuah?

Alasan Nik Aziz BN nak bagi bantuan kerana nak dekat pilihanraya. Satu imiginasi bodoh terlampau yang Nik Aziz ni buat kerana seluruh rakyat Malaysia tahu tidak kira sama ada dekat pilihanraya ataupun tidak pembangunan terus dijalankan oleh kerajaan BN malah ianya sejak Merdeka lagi.

Kerajaan PAS Kelantan? Janji bagai nak gila itu dan ini untuk rakyat Kelantan jika undi mereka hakikatnya 22 tahun tadbir Kelantan masaalah AIR pun tak selesai lagi sampai ke hari ini. Itu pun sudah mula nak berjanji palsu kononya nak bina lebuhraya PERCUMA buat rakyat.

Gomo harap rakyat Kelantan dna juga Malaysia dapat fikir secara mendalam akan apa yang Nik Aziz ni katakan. Dia ni dah tua dan dah nak mati. Opss.... mungkin ada yang kata Gomo kasar tetapi realitinya Nik Aziz bukanlah ulamak sebaliknya adalah pukimak pemain politik. Nik Aziz sama juga macam Tun Mahathir, Najib Razak, Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang dan mana mana pemimpin politik. Mereka semua bukanlah ulamak tetapi adalah pemimpin parti politik.

Jadi kalau puak PAS maarah Gomo gelarkan Nik Aziz ni Pukimak maka anda semua boleh tanya kepada Nik Aziz betul ke dia tu Pukimak sampai tadbir Kelantan 22 tahun pun takda apa pembangunan yang dibuat.

Tambahan bonus lagi, Gomo harap rakyat Kelantan nasihatkan si Nik Aziz tu tak payah lah nak bertanding lagi jadi MB sampai MAMPOS. Dulu kata Tun Mahathir dah tua, Tun M dah nyanyuk tak letak jawatan PM. La ni dah bertahun tahun Tun M letak jawatan selaku PM tapi Nik Aziz yang dah nak mampos masih lagi dok pegang kerusi MB.
Sabar je lah Dato Seri, Memang perangai Nik Aziz macam tu
jenis yang tak reti bersyukur.

No comments:

Post a Comment