Friday, 4 January 2013

ISU SELANGOR BERCILI! BILA NAK SELESAI MASALAH AIR KAT SELANGOR NI? MAKIN LAMA MAKIN TERUK JADINYA!

Selangor, sebuah negeri yang maju tapi selepas diperintah Pakatan Haramjadah selama 4 tahun ni sudah mula manjadi negeri yang paling mundur di negara ini, mungkin tak semundur Kelantan tetapi dah hampir-hampir la, nak tau kenapa aku cakap macam tu? Mari kita baca kisah yang penuh tragis rakyat Selangor yang menderita kerana kedegilan kerajaan yang diterajui oleh si Gagap siamang:


Sewaktu kebimbangan disuarakan tentang bekalan air terawat di Selangor beberapa bulan dahulu, para pemimpin Pakatan Rakyat, khususnya Menteri Besarnya, Khalid Ibrahim dan barisan Exco Selangor, bercakap besar kononnya mereka telah mempunyai pelbagai pendekatan dan jalan penyelesaian untuk menyanggah semua hujah yang menuding kepada Kerajaan Pakatan Selangor. ...selanjutnya diSINI

No comments:

Post a Comment