Tuesday 12 March 2013

Utusan, TV 3, Papa Gomo Bakal Muflis Tinggal Spender




SAMAN.... SAMAN.... SAMAN..... U Ulang Lagi, I Saman U.

Anwar Ibrahim Saman Utusan dan TV 3 Minggu lalu:


Datuk Seri Anwar Ibrahim memfail saman ke atas Utusan dan TV3, esok berikutan kedua-dua media kawalan itu menerbitkan laporan fitnah berkaitan isu pencerobohan di Lahad Datu, Sabah.
Ia akan difail di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur jam 10.30 pagi, kata peguamnya, N Surendran dan Latheefa Koya pada kenyataan media, petang ini.
Saman difail berikutan laporan media itu kononnya Anwar terlibat dalam kes pencerobohan bersenjata di Lahad Datu.
Utusan Malaysia sebelum ini menerbitkan laporan bertajuk ‘Ketua Pembangkang dikaitkan dengan pencerobohan?’ dan  ‘Tiga kumpulan jadi dalang’ dengan mentohmah penglibatan Anwar dengan kumpulan berkenaan.
TV3 pula menggunakan istilah ‘dalang’ ketika mengaitkan Anwar dalam kejadian itu.
Berikutan itu, Anwar pada 4 Mac lalu menuntut TV3 dan Utusan membuat permohonan maaf secara terbuka, menarik balik tuduhan, ganti rugi masing-masing RM100 juta.
- Keldaian Daily



GOMO: Utusan Malaysia dan TV 3 yang disaman Anwar Ibrahim walhalkan yang mendedahkan bahawa Anwar Ibrahim DALANG pencerobohan di Lahad Datu adalah akhbar luar negara dan Perisikkan Kerajaan Filipina sendiri. Mengapa Anwar Ibrahim tidak menyaman Akhbar dan media antarbangsa sebaliknya menyaman akhbar Malaysia yang bukan merupakan sumber pertama pendedahan Anwar Ibrahim Dalang serangan di lahad Datu?



Anwar Ibrahim dan Ketua Penceroboh Nur Misuari

Kenyataan Tian Chua PKR semalam.


Tian Chua atau nama sebenarnya Chua Tian Chang berkata, “serangan bertubi-tubi” media dan penulis blog pro-Umno, terutamanya Papagomo menyebabkan beliau mendapat ancaman dan ugutan terhadap keselamatannya.
“Tuduhan menghina pasukan keselamatan adalah suatu fitnah dan pembohongan semata-mata.
“Untuk menjelaskan sekali lagi saya tidak pernah menghina pasukan keselamatan dan tugas mereka, saya telah membuat keputusan untuk mengambil tindakan undang-undang,” katanya.
Dalam kenyataannya hari ini, Chua juga berkata, penulis blog seperti Papagomo harus mengambil iktibar daripada tindakan itu dan berhenti menerbitkan artikel-artikel fitnah tanpa asas atau bukti.
- Keldaian Daily

GOMO : Gua tak faham kenapa PAPA GOMO yang disebut dan nak SAMAN Papa Gomo? Walhalkan yang keluarkan artikel Tian Chua menghina kematian Anggota dan Pegawai PDRM yang terkorban di Lahad Datu adalah akhbar milik PKR iaitu Keldaian Daily. Kenapa Tian Chua tak saman akhbar milik mereka sendiri? Kenapa salahkan Papa Gomo?
Apa yang Rakyat perlu sedar disini adalah sikap mereka yang suka SAMAN...SAMAN..SAMAN walhalkan yang mengeluarkan berita adalah dipihak mereka dan pihak negara Luar namun yang diambil tindakan saman oleh mereka adalah kita yang tak bersalah ni. Emmmm nampak sangat le BACHOL nya mereka ni puak puak BABI PKR.
Apa pun rakyat sudah sedar dan jelas bahawa dalang serangan penceroboh di Lahad Datu adalah Anwar Ibrahim ketua Umum Pakatan Haram yang kemaruk tergila kan kuasa Perdana Menteri. Bukti bukti yang ada cukup jelas dan nyata dan Anwar Ibrahim sehingga ke hari ini tidak mampu menjawap kenyataan Perisikkan Kerajaan Filipina bahawa beliau adalah dalang serangan tersebut.

Rakyat juga sudah muak dengan sandiwara Tian Chua PKR ini yang memaki hamun Polis dan menghina Kematian Anggota dan pegawai PDRM di Sabah. Rakyat sudah jelas bahawa Tian Chua Cina Babi ini cukup Racist dalam menghina kematian prajurit negara dan cuba memutarbelitkan ceritanya dengan menyalahkan UMNO dan pihak lain.
Rakyat ada akal yang waras untuk berfikir mengenai tindakan biadap Tian Chua ini, jika beliau benar sudah pasti beliau selaku Ahli parlimen yang dibayar GAJI OLEH RAKYAT MALAYSIA wajar membuat permohonan Maaf kepada seluruh rakyat Malaysia, PDRM, ATM dan terutamanya Keluarga Prajurit yang terkorban dalam Ops Daulat.
Mana Permohonan MAAF Tian Chua Setelah Menghina Prajurit Yang terkorban?
Psssttt.... Saman Saman Saman, depa ni puak pakatan pembangkang GILA SAMAN!!!

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara Undi
PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete