Monday 11 March 2013

S'ngor sebar risalah lemahkan semanagat anggota macam PENGKHIANAT NEGARAdi LD



Bak kata panglima Sauk dan Jenalek, Jeneral Zaini, sepatutnya kita ambil tauladan dari amerika. Lagi negara mereka hadapi krisis dan peperangan, mereka ketepikan politik dan bersatu menyokong serta memberi semangat kepada perajurit mereka.

Tak kira parti Democrat atau parti republican, mereka sokong dan tak persoal tindak tanduk pasukan pertahanan dan keselamatan mereka. Mereka memberi sokongan moral dan membantu apa daya.

Sebarang isu hanya timbul lepas peristiawa dan jika perlu saja.

Tidak macam pembangkang kita. Dahlah Cina Dap ini semua bukan berani masuk askar dan ramai ahli PAS dan PKR bukan tahu hal pertahanan tapi mereka boleh perguna bekas Jeneral-jeneral dan jeneral pun sanggup diperguna untuk persoal hal pertahanan.

Kerajaan Selangor boleh menyebarkan risalah di atas untuk memperlecehkan pasukan pertahanan dan keselamatan kita. Sepatutnya mereka menyokong anggota kita tapi mereka menimbulkan syak wasangka dan melemahkan semangat pejuang kita.

Inilah sikap seorang pengkhianat!!!


Di atas adalah sentuhan Chegu Bard. Mana lagi si Nurul lahanat dan pemurtad Melayu lagi...






Muka-muka tak malu ini mengumpul sumbangan konon-konon. Adakah ianya akan sampai ke yang di tuju atau dikebas macam Tabung memali atau Kopperasi Kohilal??? 



Baik diberi kepada Tabung Kebajikan PDRM yang lebih sah berikut:


Cerita pasal Kohilal, baca anak Pengarah Kohilal yang merompak duit orang PAS:






Entah kitab Syiah sesat mana yang diikuti boleh benarkan dan halalkan maksiat. Seorang pemimpin mesti amanah dan tak salahguna kuasa serta bermoral dan menolak larangan tuhan.

Semntara itu. lihat si PENGKHIANAT cuba berpura-pura nak munajat lah ....




1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete