Tuesday 12 March 2013

Ops Daulat - Yang Mati Melayu, Yang Bodoh Pun Melayu




LATEST NEWS - Gambar 1124833 Kpl Khairul Anuar yang ditembak di Lahad Datu pagi tadi.kejadian dipercayai berlaku akibat dari serang hendap Penceroboh. Dalam kejadian tersebut, 3 pengganas ditembak mati dan 2 lagi yang cedera melarikan diri. Kami rakyat Malaysia akan menyokong penuh sebarang tindakan oleh pasukan keselamatan dalam mempertahankan kedaulatan Malaysia. Pengkhianat Agama Bangsa dan Negara Anwar Ibrahim dan sekutu mereka Pakatan PAS,DAP dan PKR yang merupakan dalang akan pencerobohan ini perlu dihukum dan wajib mendapat pembalasannya kelak.


 MELAYU

Memang dah lama Gua nak bercakap soal Melayu yang saban hari makin Bodoh ni, cuma tak kesempatan sangat memandangkan sebelum ini banyak isu isu yang tertumpu kerana bodohnya Melayu dalam permainan politik sama ada UMNO, PAS mahupun PKR dan sedikit Melayu Bangsat dalam DAP.

Tapi hari ini Gua rasa memang Gua kena cakap mengenai Melayu Bodoh yang hidup dalam negara Malaysia ini. melayu Bodoh yang begitu Bodoh sehingga sanggup menjilat Jubor orang Cina tak kira Cina mana sekalipun. Artikel ini memang Gua kategorikan sebagai artikel RACIST sebab Gua Melayu dan ini Blog Gua yang dalam bahasa Melayu.

Pegawai dan Anggota PDRM yang terkorban dalam misi Selamatkan Malaysia di Sabah:


1. ZULKIFLI BIN MAMAT 841019115147
I/17992
47A KG KUBANG IKAN, JERTEH 22200 KAMPUNG RAJA TERENGGANU

2.AZMAN BIN AMPONG 740806125181 H0874611
RF 135383
BLOK D 2-08   
KEM PGA BRIGED UTARA 31150         
ULU KINTA
PERAK     

3.MOHD TARMIZI BIN HASHIM 810310035845
RF/152133
NO 79 JALAN PAKATAN JAYA 5
TAMAN PAKATAN JAYA 31150     
ULU KINTA   
PERAK     

4.IBRAHIM BIN LEBAR 610502115501 6220141
G/10768
NO 45 JALAN USJ 9/5F, UEP SUBANG JAYA  47620             
PETALING JAYA
SELANGOR

5.BAHARIN BIN HAMIT 640905045373 7466092
RF 110204
NO 2A LRG 1       
TMN INANAM LAUT   
88450 KOTA KINABALU
SABAH

6.ABD AZIS BIN SARIKON 650522015029 A0015848
RF 124082
LOT C7 TAMAN PELANGI
BATU 2 JALAN BUBUL 91308
SEMPORNA SABAH     

7.MOHD AZRUL BIN TUKIRAN 860923436225
RF 160475
LOT 2461 JALAN TELUK KAPAS             
42100 RANTAU PANJANG SELANGOR       


8 orang pasukan PDRM terbunuh yang mana 7 adalah orang Melayu manakala seorang adalah bangsa Bidayuh Sabah.
Add caption



7 MELAYU 1 BIDAYUH
BUMIPUTERA

Apakah itu semua masih tidak memberikan apa apa erti buat orang Melayu yang begitu Bodoh nak memahami apa yang berlaku waktu ini? Apakah begitu lembab pemikiran orang Melayu yang taksub dengan Cina Babi sehingga kematian pegawai dan anggota PDRM ini diperlekehkan dari hari ke hari?

Sabah yang penduduknya bukanlah dikuasai orang Melayu, namun atas kerana tugas demi mempertahankan negara maka Pagawai dan Anggota Polis yang berbangsa Melayu ini menabur bakti atas nama Menjaga Kemanan Negara. Benar orang boleh kata yang mati tu Polis, memang dah tugas mereka untuk mati sewaktu bertugas tetapi apa yang Gomo nak sampaikan disini adalah ERTI MELAYU itu dalam Malaysia ini agar orang Melayu yang Bodoh tu boleh faham.

Askar Melayu

Sebelum kita mencapai Kemerdekaan kita dijajah, Orang Melayu dijajah oleh negara Eropah yang begitu gah dengan golongan bangsawan mereka dan kuasa ketenteraan yang mereka ada. Sejak dulu Orang Melayu lah yang mempertahankan Tanah air ini dan setiap pelusok tanah Malaysia ini dipenuhi dengan darah orang Melayu yang gugur dalam mempertahankan tanah air sendiri. Ada ke Bangsa Cina, India dan lain lain bangsa pertahankan Tanah Malaya waktu tu?




Pulau Pinang dikuasai kaum Cina ditambah pula waktu ini dibawah pentadbiran parti DAP serpihan parti Komunis yang pernah waktu lalu membunuh dan mencincang Melayu hidup hidup. Tragedi 13 Mei juga berlaku kerana DAP yang mana wanita Melayu mengandung dibelah perut dan dicincang cincang kandungan tersebut.




Orang Melayu yang muda remaja mungkin tidak ambil kisah mengenai pekara ini tetapi Gomo yakin kepada orang lama yang Hidup dan mengalami tragedi 13 Mei pastinya dapat ingat darah pekat orang Melayu yang dicincang kaum Cina DAP ini. Takyalah orang lama di Keramat, Setapak mengenai tragedi 13 Mei yang berpunca dari DAP.

Sekarang Sabah diserang oleh penceroboh Sulu hasil dari anasir Anwar Ibrahim yang mahu menghuru harakan Malaysia. Yang terbunuh waktu ini dalam mempertahankan Sabah adalah 7 orang Melayu dalam pasukan PDRM.

Andaikata Pulau Pinang diserang oleh mana mana pihak dan berlaku pertempuran dan pertumpahan darah apakah yang akan MAMPOS itu adalah orang Cina? Apakah orang orang Cina Pulau Pinang akan duduk dibarisan hadapan mempertahankan kedaulatan Negeri Pulau Pinang dari musuh?

Siapa yang akan duduk dibarisan hadapan dalam mempertahankan Pulau Pinang andaikata diserang sepertimana yang berlaku kepada Sabah waktu ini? Cina Pulau Pinang? Cina DAP? MCA? Gerakkan? Pada mereka Perniagaan adalah keutamaan. Selamatkan Perniagaan dahulu lebih penting daripada MAMPOS sia sia.


Orang Melayu yang Bodoh seharusnya mengambil contoh positif yang ada waktu ini dalam penyatuan pasukan PDRM dan ATM yang mana demi mempertahankan negara mereka sanggup menggadaikan nyawa mereka demi keamanan dan keselesaan rakyat Malaysia tampa mengira rakyat disesebuah kawasan itu Melayu, Cina, India ataupun lain lain bangsa.  Ini lah Contoh yang seharusnya orang Melayu bijak dalam agenda penyatuan orang Melayu itu sendiri.

Kaum Cina boleh bersatu dalam banyak pekara sama ada Politik, perniagaan dan sebagainya. Gomo rasa orang Melayu yang membaca artikel ini pastinya pernah mengalami situasi dimana Cina 4 Cina dan ianya sendiri telah diterjemahkan melalui banyak pekara yang orang Melayu Bodoh buta untuk menilainya.


Melayu? Polis Melayu Mati, Cina Babi macam Tian Chua Hina dan Keji Melayu Bodoh lah juga yang menyokong si Cina Babi Tian Chua.


Bila Cina Babi Teoh beng Hock Mampos Bunuh Diri, Melayu Bodoh lah yang beriya iya berarak menuntut pembelaan pada Cina yang Mampos tu.


Keling Penjenayah Mampos kena tembak oleh Polis, Cina bakar api perkauman dan paling malang bila Melayu Bodoh yang duduk dibarisan hadapan mempertahankan si Keling Penjenayah.


Bila Melayu mati? UMNO lah juga dipersalahkan puak puak Melayu Bodoh yang siang malam menjilat Bontot Cina Bangsat DAP dan PKR.



Bila Cina Babi DAP  pijak dan Berak atas Gambar Najib Razak Perdana Menteri yang bangsa nya Melayu si Melayu Bodohlah juga yang mempertahankan tindakan Cina Babi tersebut.

Apakah orang Melayu waktu ini begitu BODOH???

Psssttt..... Tanah Malaysia ni Hak Orang Melayu, Tergadai Malaysia ni mana Melayu nak merempat? Singapura?

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara 
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam 
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa 
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.


1 comment:

  1. KAMI SEKELUAR TAK LUPA UCAP PUJI SUKUR KEPADA ALLAH S,W,T DAN TERIMA KASIH BANYAK KEPADA AKI,RUSLAN KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA BALIK INDONESIA DAN MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAH ANDA TELEPON LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
    JADI TEMAN YANG DALAM KESUSAHAN JANGAN PERNAH PUTUS ASAH, KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN’TERIMAH KASIH..



    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT TELEPON AKI RUSLAN SALEH NMR (_0_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI

    ReplyDelete