Friday 8 March 2013

LIWAT II - BAPA SAIFUL MINTA MAAF? ANWAR MANGSA FITNAH !!!


Menurut laporan MeloyakiniMalaysiakini yang gemar mengeluarkan berita-berita sensasi memaklumkan Azlan Mohd Lazim, bapa kepada Saiful Baharimenjadi mangsa liwat Anwar Ibrahim  memohon maaf dalam satu sidang media yang tidak keketahui bila dan dimana diadakan. 

Menurut Meloyakini, Azlan mendakwa anaknya telah dipergunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab tertentu seorang pegawai dari jabatan perdana menteri untuk menfitnah Anwar sewaktu perbicaraan LIWAT II

"Anwar tidak bersalah dan menjadi mangsa fitnah ini ... oleh itu saya meminta maaf kepada Anwar dan keluarganya.


"Dia dan keluarganya telah mengalami banyak akibat fitnah ini," kata Azlan Mohd Lazim dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semasa sidang akhbar di Kuala Lumpur hari ini.

Adalah sesuatu yang pelik, jika benar Azlan yang memperjuangkan nasib anak lelaki beliau dari kerakusan "batang bengkok" Anwar sehingga Saiful terpaksa menahan 2 hari dari membuang air besar akibat kesakitan lubang juburnya yang ditujah Anwar, sanggup mengadai harga diri dan maruah keluarga, sanggup meminta maaf terhadap Anwar yang dikatakan menjadi mangsa konspirasi.



Semuanya bermuka pada 28 Jun 2008 , Saiful membuat laporan polis di Balai Polis Traves, Kuala Lumpur bahawa Anwar meliwatnya beberapa kali, termasuk kali terakhir di sebuah kondominium di Damansara . Ketika itu Saiful merupakan setiausaha politik Anwar Ibrahim di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya, Selangor


Anwar telah dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada Jan 9 atas tuduhan meliwat Saiful, namun begitu Jabatan Peguam Negara telah merayu terhadap keputusan itu dan Mahkamah Rayuan akan mendengar kes pada 22 Julai.



No comments:

Post a Comment