Tuesday 12 March 2013

ALHAMDULILLAH! UMNO TERSELAMAT DARI PERANGKAP AYAH SAIFUL BUKHARI..!!




Nama ahli parlimen Sungai Petani,Johari Abdul mula tercalar dimata Anwar Ibrahim apabila dia sudi memenuhi undangan geng Datuk Trio (Datuk T) untuk menonton video aksi Anwar melanggan pelacur. Semasa menonton video itu Johari Abdul yakin lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim dan beliau ketawa berdekah-dekah.Kemudiannya beliau meminta wang pelincir daripada Datuk T untuk beliau umum keluar PKR. 

Selepas itu Johari Abdul mula melakukan pelbagai cara untuk menawan semula hati Anwar bagi memastikan beliau kekal dicalonkan untuk PRU ke 13. 

Antara tindakan segera yang diambil Johari ketika itu pergi ke Thailand mencari pusat-pusat kecantikan yang boleh melakukan teknik solekan menyerupai wajah seseorang. Johari bertindak menghasilkan sebuah video yang beliau menjadi pengacara menerangkan tentang teknik yang boleh dilakukan dengan matlamat hendak memberitahu rakyat Malaysia bahawa lelaki dalam video itu disolek wajahnya agar menyerupai Anwar. 

Malangnya usaha Johari tidak menjadi dan tidak dipercayai rakyat Malaysia. Lebih malang lagi apabila Datuk T menyiarkan video yang menunjukkan ketekunan Johari melihat aksi Anwar melanggan pelacur. Usaha Johari terbantut setakat itu dan namanya terus rosak dimata Anwar. 

Menyedari peluangnya untuk dicalonkan tipis maka Johari berikhtiar pelbagai cara untuk membodek Anwar. Johari tahu satu-satunya jalan yang beliau ada adalah dengan membodek Azmin. Apabila berjaya bodek Azmin bermakna dia berjaya bodek Anwar. Tiba-tiba sahaja Johari berpaling kepada Azmin dan menjadi pencacai setianya. 

Seperti yang kita tahu baik Azmin atau Johari datang dari kelompok Umno. Suka atau tidak suka hakikatnya mereka masih ada kawan-kawan yang berada dalam Umno. Orang-orang yang berada dalam Umno itulah yang bercerita kepada mereka tentang tuntutan ayah Saiful yang gagal dipenuhi Umno. 

Seterusnya di: http://parpukari.blogspot.com/2013/03/alhamdulillah-umno-terselamat-dari.html?m=1 

No comments:

Post a Comment