Sunday, 6 January 2013

PAS IS DEAD : 400 AHLI KELAB PENYOKONG PAS BERIKRAR MENYOKONG DAN UNDI BN

APAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????????????????????????????????????? 

Takkanlah wei... Takkan mani... Adus... Tolong la... Please lah... Kenapa ni... ?? 

Sedih ni... Huk huk huk... TAHNIAH PENCHACAI... 

Korang akan suka cerita ini.
korang skroll ke bawah.. sedih... sob sob
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

Lebih 400 penyokong Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) dari Bangi dan Serdang telah menyertai kelab penyokong BN dalam masa beberapa bulan ini selepas hilang kepercayaan terhadap kepimpinan Pas dan parti pembangkang yang lain.   

Pada majlis yang dihadiri oleh Dato Ahmad Maslan, beliau turut menerima borang keahlian 50 bekas penyokong Pas yang menyertai Kelab Penyokong BN dan mereka berjanji menyokong BN pada pilihan raya umum akan datang.   

Wakil kumpulan itu, K.Balamurugan berkata mereka yang terdiri daripada anggota penyokong Pas dari Bangi dan Serdang keluar parti kerana tidak sanggup lagi ditipu oleh pimpinan pembangkang.   

"BN, bila janji mereka benar-benar tepati janji. Tetapi Pas bukan macam itu, masa nak undi mereka janji nak buat itu dan ini tetapi bila menang mereka sudah lupa semua. Kita minta tolong pun mereka tolak, sekarang kita dah tahu siapa mereka sebenarnya," katanya.- Petikan SH

ps: hehehe jangan mara aaa... saja je letak keluar umno walau nama orang keluar tu bukan umno pun.. haha.. sebab dengan tajuk je penchacai mesti suka.. sebab buruk umno cukup mereka suka kan kan.. hehehe.. lalalalala...

No comments:

Post a Comment