Wednesday 27 March 2013

TUN M & ANWAR ..DUA WAJAH PENUH BERBEZA CERITANYA


WAJAH BERSERI-SERI DIUSIA 89 TAHUN




WAJAR NGERI DIUSIA 67 tahun



Walaupun Tun Mahathir bakal memcecah usia 89 tahun (2013)..beliau masih merupakan negarawan terulung negara yang tiada tolok bandingannya ..ketokohan beliau diperakui serata dunia dan pemikrian beliau dijadikan bahan penyelidikan pakar-pakar pemikiran yang memperakui, kehebatan beliau yang mampu mengegarkan dunia.

Kehebatan Anwar Ibrahim juga diperakui dunia, menyokong serangan Israel keatas rakyat Palestin, diperakui penglibatan beliau dalam "peperangan" terancangan di Lahad Datu yang telah mengorbankan 10 anggota pasukan keselematan, juga diperakui oleh Raja Petra Kamaruddin (RPK) atas penglibatan pengkhianat terulung negara. Diperakui juga terlibat dalam genjala rasuah dan juga kegiatan tidak bermoral ( liwat dan persetubuhan haram : China Doll), sehingga kini tidak berani menyaman penyebar video berkenaan (Trio Datuk T), mahupun mengangkat sumpah dimahkamah dalam perbicaraan Liwat II terhadap mangsa, Saiful Azlan Bahari dimana ayah Saiful, Azlan "berpaling tadah" mengatakan tuduhan liwat terhadap Anwar adalah konspirasi jahat kerajaan/UMNO untuk mematikan karier politik Anwar, tapi Azlan tidak pula menafi atau menidakkan Anwar meLIWAT anaknya.

Juga diperakui kehebatan Anwar yang suka menyaman orang-orang yang cuba "membuka" kegiatan haram beliau, RM500 juga terhadap Nallakaruppan yang mempunyai bukit penglibatan Anwar dalam skendal sex bersama Samsidar, isteri kepada Azmin Ali. Menyaman "PapaGomo" RM100 juta kerana dikatakan menyiarkan gambar seorang yang "hampir" menyerupai Anwar dalam skendal "liwat suka sama suka" serta skendal "liwat mahasiswa Sabah" yang mengemparkan negara.

Anwar juga bakal berhadapan sekali lagi (walhal lebih dari 60 kali kes ditangguh sebelum ini) dengan mangsa liwat beliau, Saiful Bahari Azlan pada sebutan semula kes pada bulan Julai 2013. Apa yang pasti tika perbicaraan awal, air mani Anwar terbukit ada didalam lubang jubur Saiful. Umpama pondan yang takut .. beliau memilih untuk tidak angkat sumpah didalam mahkamah.

Juga diakui..nyanyian "Tanya Sama Pokok" merupakan detik-detik kebodohan Anwar yang membuka zip seluar beliau sendiri. 

TANYA SAMA POKOK, APA SEBAB GOYANG
NANTI JAWAP POKOK, SABAH NAK HILANG

Pada peringkat awal, tiada siapa nyangka tanda-tanda awal nyanyian tersebut akan tercetusnya pencerobohan pengganas Kiram yang dikatakan menuntut Sabah sebagai jajahan mereka. Sedikit demi sedikit terungkai juga... Anwar dan Misurai telah mengadakan beberapa pertemuan, begitu juga Tian Chua dan Sivarasa !! .. adakah benar Anwar. Misurai.Tian Chua dan Sivarasa master mind dalam "peperangan" yang mengorbankan 10 anggota keselamatan kita, hingga ada yang diperlakukan dengan kejam ??

Tun Mahathir sejak awal kepimpinan beliau selama 22 tahun, tidak membenarkan sama sekali anak-anak beliau berkecimpung dalam politk, hingga la beliau berudur dari tampuk pemerintahan negara. Mukhirz ada penyambung legasi Tun M. 

Tidak seperti Anwar yang melantik diri beliau sendiri sebagai Ketua Pembangkang, Isteri beliau yang semakin "makan hati" dengan tingkah laku buruk suaminya adalah Presiden PKR dan anak beliau Nurul adalah ahli Parlimen Pantai. Mudah !! Parti anak beranak !!

Tun Mahathir hampir setiap hari dijemput hadir memberi ceramah dan pandangan kerana pemikiran beliau dalam mentafsir adalah terbaik, berbanding dengan Anwar yang menjadikan pentas ceramah untuk memaki hamun kerajaan pimpinan Najib Razak.

Anwar Ibrahim berjaya "menipu" Tun Mahathir sewaktu beliau menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, namun Tun bukan lah sebodoh yang disangka. 1998 merupakan "malapetaka" kepada Anwar...dan Tun tidak berpaling lagi. 


TERIMA KASIH TUN MAHATHIR & TUN HASMAH !!! 

posted by : Topeng Rakyat













No comments:

Post a Comment