Saturday 4 May 2013

DAP DAN KEBENCIAN TERHADAP ORANG-ORANG MELAYU

DEMOCRATIC ACTION PARTY (DAP) Akan Menjadikan MELAYU Dan BUMIPUTRA (PRIBUMI) Menjadi 'PARIA' Di Tanah Air Mereka Sendiri. Aku Yang Lahir Di Bumi Bertuah Ini (Tanah Melayu), 

Bertaraf WARGANEGARA MALAYSIA Berpengalaman Bersekolah Dan Tinggal Di SINGAPURA (1964) Cukup Insaf Dan Mengerti Perjuangan Anak-Anak PERIBUMI Di Bawah Tekanan PEOPLE ACTION PARTY (PAP) Di Bawah Pimpinan Saudara LEE KUAN YEW. 

Berbetulan Ketika Itu Saudara LIM KIT SIANG Menjadi Setiausaha PAP ... Hanya KEKELIRUAN Dan TERPEDAYA Dengan Dakyah Songsang Maka Pengundi MELAYU Dan PERIBUMI Jatuh Di Bawah Telujuk DAP Yang Berselera Besar. 

Saya Ingin Bertanya Kepada Pendukung-Pendukung DAP Dari Kalangan MELAYU Dan PERIBUMI - Kemana Perginya Saudara OTHMAN WOK Orang Kuat MELAYU Di Dalam PAP, Pengkhianat Agama Dan Bangsa Yang Berusaha Keras Mensabotaj Dan Berusaha Keras Mengalahkan UMNO Di Singapura ?

Apakah Masih Ada Lagi "The Second Othman Wok" Collaborate Dengan DAP Untuk Menjatuhkan Kepimpinan MELAYU-PERIBUMI, Dan Menjadikan MALAYSIAN MALAYSIA Or The Second Singapore, Di Mana MELAYU Dan PERIBUMI Menjadi PARIA Di Dalam PENTADBIRAN NEGARA, EKONOMI, SOSIAL & PELAJARAN .... ?
 

SUMBER SAHABAT Topeng Rakyat

2 comments:

  1. Generasi Kedua Dan Generasi "Y" Wajar Menginsafi 'Sepak Terajang' Musang Berbulu Ayam Yang Akan Meratah MELAYU Dan PERIBUMI Di Tanah Air Tercinta Ini ..

    ReplyDelete
  2. Masih kurang program-program kesedaran Generasi Kedua dan Generasi "Y" yang beranggapan ini semua KISAH LAMA dan tidak akan berulang lagi

    ReplyDelete