Thursday 2 May 2013

GAMBAR PENGUNDI CINA TAK MAHU SALAM CALON DAP #LainKALILAH #PRU13


Zairil Khir Johari atau lebih dikenali sebagai Christopher Ross Lim benar benar ditolak oleh pengundi Parlimen Bukit Bendera. Insiden pengundi tidak mahu bersalaman bukan sekali sebaliknya beberapa kali kejadian yang sama turut berlaku.

 Sudah menjadi buah mulut dikalangan jentera DAP Parlimen Bukit Bendera usaha mereka kali ini untuk menarik sokongan pengundi amat mencabar kerana saingan sengit dari BN yang sudah kembali mendapat sokongan rakyat, ternyata dengan slogan “Ini Kalilah” dijawap “Lain Kali Lah”oleh pengundi adalah benar, rata rata pengundi cina sekarang ini sudah buka mata di Pulau Pinang sekarang, ini sentimen penolakan kepada DAP semakin bertambah apatah lagi dengan sentimen ubah kepada BN semakin hebat diperkatakan.

War room DAP sasarkan mereka hanya menang tipis di Pulau Pinang dengan 21 kerusi DUN dan 19 kerusi memihak kepada BN. Adakah selepas ini akan berlaku penambahan kerusi kepada BN?

 Sama sama kita tunggu laporan sulit dari war room DAP selepas ini. Zairil dimenangkan secara penipuan semasa pemilihan CEC DAP baru baru dikatakan menghadapi saingan sengit dari calon BN Teh Leong Meng .

Menurut sumber DAP kedudukan culaan terbaru di Parlimen Bukit Bendera BN 53% berbanding DAP 47%  !! 

SUMBER : PISAUT.NET 

No comments:

Post a Comment