Tuesday 7 May 2013

DAP : MALAYSIA HAK CINA 10 TAHUN LAGI, CINA BANGSA BERJAYARAYA, MAJULAH CINA


Adalah risalah DAP rasis ini yang telah mengubah pemikiran orang-orang cina yang menyokong Barisan Nasional selama ini, samada cina dalam MCA mahupun Gerakan? Atau Cina tetap Cina, mereka bersatu dalam diam sehingga "membunuh" orang-orang Melayu UMNO PAS dan PKR.

Tidak mustahil cita-cita DAP akan tercapai akibat dari kelemahan orang-orang Melayu yang dilagakan oleh DAP secara muslihat mempergunakan PAS dan PKR. Kita tidak ragu-ragui lagi jika benar fokus DAP untuk memastikan Malaysia jatuh ketangan mereka dan merampas hak-hak keistimewaan Melayu/Bumiputra yang dipertahankan dalam perlembagaan negara dan kontrak social yang telah ditandatangani.

Tahap kesedaran orang Melayu (Islam) semakin lemah dengan pelbagai sengkita yang dicipta oleh Pakatan Pembangkang yang diketuai oleh Anwar Ibrahim yang sememangnya seorang Melayu Islam yang dangkal dan bodoh dalam mengadakan pakatan dengan DAP semata-mata mengejar impianya untuk menjadi Perdana Menteri.

Bagi orang-orang Cina, mereka bersatu dalam diam dan tidak mustahil impian mereka akan tercapai, sedangkan mereka tepuk-menari melihat orang melayu bertelagah sesama sendiri.
Jika risalah ini masih tidak mampu menyedarkan orang-orang Melayu/Islam samada dalam UMNO PAS mahupun PKR, nescaya akan berkuburlah tanpa nesan mereka ini semua. 

by topengrakyat


No comments:

Post a Comment