Sunday 5 May 2013

#PRU13 : Plan Bawa Anwar Lari Ke Luar Negara Bocor !



Kelmarin aakj ada ceritakan d SINI bahawa mengikut sumber Tropicana..Anwar dan Azizah bakal melarikan diri ke luar negara yang mana pengurusan visa mereka sudah lama siap !!

Semuanya kerana Anwar sudah tahu awal bahawa pakatan haram jadah bakal bungkus d PRU13 ! Malah kenyataan PM yang d petik dari akhbar Sin Chew Jit Poh dan MStar Online menjelaskan bahawa Barisan Nasional bakal menang besar sebanyak 155 kerusi Parlimen.

Sumber risikan Tropicana juga turut melaporkan perkara yang sama dan ini menyebabkan rancangan untuk membawa Anwar dan Azizah ke luar negara sudah siap sedia d atur !

Menurut sumber lagi..Anwar bersandiwara kononnya beliau seperti Nelson Mandela, negara huru hara..rakyat kacau bilau dan bila keadaan aman..belau akan pulang dan akan d sambut sebagai wira negara..tuuuiHH !! berlakon !

"..Anwar akan keluarkan kenyataan bahawa nyawanya terancam.."jelas sumber rapat. 

Perancangan untuk huru harakan Malaysia telah d rancang seawal jam 3 pm pada 5 Mei ini !! - sumber Tropicana.

Puok kera ni sengaja buat kecoh awal untuk menunjukkan bahawa SPR tidak adil dan BN menipu dalam PRU13. Mereka bersandiwara bahawa mereka LAYAK menang besar..bukannya BN kerana setiap ceramah perdana mereka d penuhi lautan manusia "import" !

Aakj harap sangat kali ini pihak anggota keselamatan bertindak tegas !!

SUMBER

No comments:

Post a Comment