Monday 6 May 2013

Orang Melayu Malaysia Akan Jadi Seperti Melayu Singapura





Tahap kesedaran orang melayu generasi baru kini semakin runcing akibat dari gerakan refoMASIN dan berSHIT yang dibawa oleh parti pembangkang yang mengajar mereka menentang kerajaan sejak rusuhan berdarah 13 Mei 1969..

Aku tak ragu-ragu generasi muda sekarang hanya berjuang untuk kepentingan diri dan wang ringgit. PRU13 terlalu kotor yang dapat aku gambarkan, malas aku nak perkatakan ...
..dari petelagahan siapa patut jadi calon oleh cawangan dan ketua bahagian .. anakmuda bawah umur yang masih tidak boleh mengundi yang sememangnya bodoh dan dangkal yg hanya tahu membuat bising dijalan raya .. telompat-lompat macam berok dalam sangkar minta dilepaskan ..menentang dan menghina anggota keselamatan ...

Anak-anak muda belasan bawah umur mengundi ini sebenarnya tidak ada pegangan hidup, walau tidak semua, tapi jumlah walaupun kecil..boleh mengundang bahaya pada orang melayu dan islam .. Salah kerajaan yang terlalu menurut kemahuan anak muda ?? Salah kerajaan yang memberi pelbagai kemudahan ?? Apa lagi yang mereka mahu .. ?? Perlembagaan digubal? Hak Melayu dan Raja-Raja Melayu dimansuhkan ? .. malapetaka apa yang anak-anak muda ini cipta ? 

Mereka menipu kerajaan yang membantu sebaik mungkin, mereka-mereka ini umpa gunting dalam lipatan .. makan bersuap..tapi tak tahu berterimakasih. Tergila mengangkat seorang peliwat seorang yang bersetubuh-berzina dengan pelacur cina menjadi Perdana Menteri ? 
Mungkin memang patut pun DAP diberi peluang memerintah negera bersama sekutunya PKR dan Pas ..dan mungkin dari situ ada kesedaran bahawa Melayu itu melukut ditepi gantang didalam negara TANAH MELAYU !! 

Melayu tidak bersatu.. DAP sememangnya berharap orang Melayu UMNO, PAS dan PKR akan membunuh sesama sendiri ..kerana dengan itu Melayu akan lemah, bila lemah maka DAP akan tunjuk belang sebenar !! 

Perlukah PAS dan UMNO bersatu ?? aku pun kurang pasti kerana PAS terlalu gila berkuasa sehingga agama Islam itu jadi bahan lawak oleh DAP !! aku boleh terus menerus bercakap ..tapi renung-renungkan ..

topengrakyat

No comments:

Post a Comment