Saturday 1 December 2012

Live #PAU12 ucapan Timbalan Presiden

Timbilan Presiden melaungkan TOLAK FITNAH....kita telah dihidangkan pelbagai fitnah oleh pihak pembangkang dan sedikit pun tidak mematahkan perjuangan UMNO.

dalam ucapan beliau, melahirkan terimakasih pada Presiden UMNO atas kepimpinan yang hebat. Membakar semangat untuk terus bekerja demi agama bangsa dan negara.

Ucap terima kasih atas kepercayaan yang diberikan oleh Pesiden untuk mentadbir negara.
Kepimpinan CERMELANG oleh Presiden UMNO...terimakasih pada semua petugas yang memastikan persidangan berjalan dgn lancar.

Pelan pembangunan pendidikan Malaysia 2012-2015 bertujuan mengangkat pendidikan Malaysia ketahap lebih tinggi. 1/2 Billion telah diperuntukan oleh kerajaan.

Selaku pengarah pilihanraya...timb. presiden telah maklumkan usaha keras yg telah  dilakukan bagi memastikan pilihanraya milik BN.

Pesanan Tim. P, 7 rukun kemenangan utk UMNO/BN, patuh pada pemimpin, terima keputusan pemimpin, atur strategi tepat dan dilaksanakan dengan baik, fahami peranan dan tanggungjawab, kenali musuh kita, rapatkan barisan kukuhkan perpaduan, harus bersiapsiaga...mental dan rohani, lengkapkan segala persiapan, berjuang hingga saat akhir.

Kita harus berhadapan musuh kita dengan berani, berjuang hingga titisan darah terakhir. Semangat juang yang kental, agar panji UMNO terus berkibar.

No comments:

Post a Comment