Thursday 21 March 2013

KAITAN ANTARA ANWAR IBRAHIM DENGAN NUR MISUARI MAKIN JELAS!!!


Akhirnya tanda Tanya hubungan antara Nur Misuari dan Anwar Keparat semakin jelas. Rupa-rupanya perjumpaan antara Nur Misuari dan Anwar sebelum pencerobohan pengganas Filipina ini telah dirancang dengan sebegitu rapi oleh Anwar keparat.

Persamaan antara Nur Misuari dan Anwar adalah mereka ini merupakan bekas(former). Seorang bekas TPM yang berakhlak songsang. Sementara seorang lagi merupakan bekas pemimpin Barisan Pembebasan Kebangsaan Moro (MNLF) yang telah menyalahguna kuasa. Kerakusan dan ketamakan terhadap kuasa dan pangkat telah menyebabkan mereka berdua sanggup bertindak kejam sekejam-kejamnya terhadap anggota keselamatan Negara yang sememangnya amat dibenci oleh pakatan haram.
Barisan Pembebasan Islam Moro (MILF) telah menolak dakwaan bekas pemimpin Barisan Pembebasan Kebangsaan Moro (MNLF), Nur Misuari kononnya Kerajaan Malaysia telah menggunakan MILF bagi memperkukuh tuntutannya ke atas Sabah dan bertanggungjawab mendorong perpecahan di kalangan rakyat Moro.

Ketua Sekretariat MILF, Mohammad Ameen berkata dakwaan itu adalah satu pembohongan dan palsu semata-mata... TERUSKAN BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

No comments:

Post a Comment