Friday 15 March 2013

GEMPAR!!!! Cubaan Bunuh PM Najib Razak


Sebuah pemilik akaun telah mengelarkan kenyataan nak bunuh Perdana Menteri, DS Najib Razak dalam komennya. Dengan pendedahan oleh satu page politik iaitu Isu Politik Semasa (IPS) , 'print screen' yang berjaya dirakam menunjukkan pemilik akaun facebook ini mengeluarkan kenyataan hendak bunuh Najib.






Hasil pemeriksaan BC, akaun facebook terbabit bukanlah akaun sebenar sebaliknya hanya akan palsu. Malahan ramai yang percaya akaun tersebut milik seorang india kerana nama dan gambar profil yang digunakan oleh akaun ini merujuk kepada kaum india.


Page IPS mendedahkan lagi 'wajah' sebenar pemilik akaun palsu terbabit:-






Sungguh keji apabila pemilik akaun ini yang rata-rata cukup jelas mempromosikan parti pakatan menggunakan banner tertera khalimah Allah namun menggunakan identiti bukan islam. Ini satu penghinaan bagi Islam..







Apa motif beliau mengeluarkan kenyataan nak bunuh najib tapi menggunakan profile sebagai seorang india? adakah pemilik akaun pro pakatan ini cuba mewujudkan pertelingkahan antara kaum tatkala semua kaum di Malaysia sedang bersatu hati dikala insiden Lahad Datu menimpa Malaysia?


LAGI PENDEDAHAN..... KLIK SINI

No comments:

Post a Comment