Thursday 14 March 2013

BIADAP - Video Polis Dimaki Hamun Penyokong Tian Chua Naib Presiden PKR






Gua dah boring dan meluat, Gua dah makin menyampah setiap kali pihak pasukan keselamatan terutamanya PDRM diherdik dan dihina dihadapan khalayak ramai oleh puak puak haramjadah Pembangkang ni. Sampai bila pihak Polis nak tunduk diam dengan kebiadapan puak puak haramjadah ni?

Pagi tadi di Mahkamah jalan Duta satu lagi bukti jelas bahawa penyokong Tian Chua Babi bertindak biadap dengan mempersoal tindakan pihak Polis. Video dibawah ini:






Lihatlah sendiri bagaimana pegawai Polis yang berpangkap ASP diherdik oleh penyokong BABI Tian Chua. Gomo yakin bahawa Tian Chua telah mengarahkan para penyokong mereka untuk hadir ke mahkamah hari ini dan mengherdik pihak Polis. Mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi dan itulah pekara jelas dengan Tian Chua yang biadap ke atas pihak Polis pastinya para pengikutnya juga melakukan tindakan yang serupa.

Sepertimana dalam artikel sebelum ini Gomo pertikaikan mengapa Tian Chua tidak boleh ditahan pihak Polis sedangkan berpuluh ribu pesalah yang didakwa di Mahkamah tidak mempunyai masaalah untuk ditahan sebelum dijamin pihak Polis. Apakah kerana beliau Tian Chua ahli parlimen Pembangkang maka beliau KEBAL dari sebarang Undang Undang yang mana pihak Polis tidak berhak melakukan apa apa kepada nya?

Bangsat, babi dan haramjadah itulah perkataan yang sesuai buat Tian Chua dan seluruh puak puak Pembangkang ini. Belum lagi perolehi kuasa sudah BESAR KEPALA. Agaknya kalau mereka jadi kerajaan semua yang mereka buat adalah betul dan tidak boleh didakwa tetapi rakyat yang dibawah ni akan dihenjut sampai mati.

Gomo harap sangat Tian Chua ni dilucut Kewarganeraan nya. Biar jadi pengajaran kepada mereka yang bangsat agar jangan sesekali menjadi petualang kepada negara apatahlagi menghina pasukan PDRM yang selama ini bergadai nyawa untuk menjaga keamanan rakyat Malaysia.

Gomo yakin seluruh rakyat Malaysia mahukan satu AKTA BARU yang mana membolehkan mereka yang bertindak biadap keatas pihak Polis ini dikenakan hukuman yang lebih berat berbanding denda RM5,000. Tidak berbaloi denda RM5,000 kerana kebiadapan mereka ini seharusnya dikenakan PENJARA 10 Tahun dan tidak boleh dikenakan denda wang ringgit!!!

Psssttt.... Aku rasa penyokong Tian Chua tu mabok Todi lah.... kalau jumpa kasi Libas!!!

"Macam tu sekali penyokong Tian Chua Maki Polis"


No comments:

Post a Comment